czwartek, 24 marca 2016

Kartka zliftowana, na urodziny, dla dziecka

Dziś kartka, która miała przypominać  (zrobioną również dla dziecka), jeśli chodzi o formę. Natomiast dostałam wytyczne, związane z kolorami (fiolet, beż, biel) oraz wizerunkiem elfów-wróżek :-) Zabrałam się za to zupełnie samodzielnie (bez wykrojników) i wycięłam wróżki sama, skalpelem.

Wyszło coś takiego:





Miałam jakiś czas temu ambitny plan, by nie wstawiać zdjęć z kiepskim oświetleniem, kolorami itp., ale niestety... proszę mi wybaczyć, ale to szczyt moich możliwości, z fioletem (oddaniem tego koloru i jego odcieni), to już całkiem... Jestem uzależniona od światła dziennego i aparatu - cyfrówki, więc postanowiłam, że choć kiepskie, wolę żeby były (lepsze, bądź gorsze) zdjęcia, ale jakieś, a nie jak to bywało ostatnio (kiedy nie publikowałam w ogóle)... Także wrażliwszych na formę, przepraszam za jakość zdjęć. Nie zawsze przed oddaniem prac uda się "trafić" na dobre światło :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz