wtorek, 8 marca 2016

Wiosenna eksplozja kolorów

Dzień dobry!

Przydałoby się powiedzieć, czego mnie nie było znów tak długo tu... ale, ale, nie chcę się tłumaczyć. Główny powód jest błahy: zwykle przed oddaniem prac, zdjęcia które im robię, nie nadają się do publikacji (wiecie jak to ze zdjęciami z tel.)...

W każdym razie, postanowiłam użyć w końcu aparatu i skorzystać z porannego słońca i złapałam - całą eksplozję kolorów! Dosłownie :-) Najnowsza kartka jest bardzo kolorowa, kwiecista (oczywiście warstwowa!) i wiosenna :-)






Postanowiłam spróbować swoich sił i zgłosić ją na wyzwanie, bo dawno nie brałam w niczym takim udziału :-) Zatem biorę udział w wyzwaniu w sklepie-Ewa "Wiosenne bingo". Tak się składa, że moja kartka pasuje do 2 linii: "WIOSENNE KOLORY - WARSTWY - KARTKA" oraz "WIOSENNE KWIATKI - KARTKA - KORONKA". Mam nadzieję że można i tak "mixować" te wytyczne ;-)


2 komentarze:

  1. Ależ wiosennie, kolorowo :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Sklep-Ewa.pl
    Pozdrawiam serdecznie,Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolory
    dziekuję za wzięcie udziału w naszej zabawie w sklepie-ewa.pl
    pozdrawiam
    ilona

    OdpowiedzUsuń