środa, 13 kwietnia 2016

Zaproszenia na komunię

Dziś jedne z najnowszych moich prac: zaproszenia na Komunię. Choć niedawno zrobiłam całą serię bardzo podobnych, to niestety nie mam ich jak pokazać, bo zdjęcia robiłam - jak to ja - po nocy przy lampce, przed samym oddaniem i nie nadają się do pokazywania publicznie... tym razem jednak postanowiłam uwiecznić i pokazać całą serię ;)

Wzór dość skromny ale zarazem ozdobny. Kolor to biel w różnych odcieniach, przełamana "perłowym" kolorem pereł :D Forma to coś na kształt koperty zawiązywanej na wstążeczkę. Cała "zabawa", to tutaj różne faktury papieru oraz embossing (tłoczenie), który nadaje wg mnie dostojności i elegancji. 

Napis "Zaproszenie" to digi stempel od Jolagg, natomiast hostia to wzór Crafty Moly. W środku odbity stempel Viva Decor z zestawu Flowers and Butterflies - Kwiaty i Motyle 001, który naprawdę bardzo przypadł mi do gustu :-)






1 komentarz: