niedziela, 6 listopada 2016

Ślubna z ręcznie robionymi kwiatami

Pomimo, że mam spore zaległości w publikowaniu prac, postanowiłam pokazać dziś najnowszą :-) Ponieważ jest monochromatyczna, ciężko mi było w listopadowym świetle uchwycić jej delikatne kolory.

Papiery, które wykorzystałam w głównej mierze pochodzą z Galerii Papieru, natomiast wszystkie kwiatki wykonałam samodzielnie, co daje naprawdę ogromną satysfakcję :-) Zapraszam do oglądania zdjęć.






Pracę zgłaszam na 2 wyzwania:

- AltairArt - wyzwanie z mapką

- Diabelski Młyn - wyzwanie moodboardowe Mii

3 komentarze:

  1. Bardzo elegancka i piękna praca. Kwiatki rzeczywiście fantastyczne ! Dziękuję za zabawę z Diabelskim Młynem

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, szalenie eleganckie! Lubię takie stokrotki (margaretki?) :) Dziękuję za zabawę z DM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalenie eleganckie i pięknie skomponowane. Fantastyczne kwiaty :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń