poniedziałek, 27 czerwca 2016

Kartka z kwiatami

Dzisiaj prezentuję radosną, kolorową kartkę z dużą ilością ręcznie robionych kwiatów, forma ostatnio u mnie popularna, ale mam taką jedną fankę, która ją uwielbia, to co zrobić ... ? :P :D :-) Działam!
Inspiracją był wydrukowany obrazek z dziewczynką i myszką z pięknym bukietem letnich kwiatów, które też starałam się (własnoręcznie tłocząc i tuszując) odtworzyć na kartce :-) W komplecie oczywiście pudełko :-) 

Zapraszam do oglądania zdjęć i pozostawienia po sobie śladu w komentarzach.

Kartkę zgłaszam na 2 wyzwania, informacja poniżej :)








Kartkę zgłaszam na wyzwanie w:

- Bee Srap - "Kwiaty":

Bee Scrap

- Diabelski Młyn - "Lato"

DM

P.S. Nie wiem, czy moje kartki wezmą udział w wyzwaniach, bo miałam ogromny problem z niewyświetlającym się narzędziem do ich zgłaszania, próbowałam jakieś pół godziny, w końcu zgłosiłam się trochę rzutem na taśmę, na ostatnią chwilę, bo udało się... przez telefon... i mój link w jednym z blogów wyzwaniowych się nie wyświetla prawidłowo... :-( no ale, zobaczymy... będzie co ma być! :)

Pozdrawiam gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz