wtorek, 15 września 2015

O wakacjach słów kilka + chwalę się! :-)

Witam, dzisiaj chcę zaprezentować wyjątkową - bo konkursową kartkę, którą zrobiłam jeszcze w lipcu. Na początku wakacji, moja ukochana firma Cotton Ball Lights ogłosiła, że wszyscy klienci, którzy prześlą Im kartki (papierowe! :D) z wakacji, otrzymają rabat na zakupy, a wybrane kartki (jedna w lipcu i w sierpniu) otrzymają nagrodę główną - ZESTAW 20 KUL COTTON BALL LIGHTS :-) no i pokazuję ją dopiero teraz, bo właśnie ukazały się wyniki z sierpnia, no i moja kartka dostała nagrodę :-) (wraz z inna kartką - serdecznie gratuluję autorce! oraz wyróżnionym pracom), dlatego się chciałam pochwalić :D

Niestety w tym roku nie wyjeżdżałam na wakacje, ale postanowiłam wysłać swoją kartkę z Lublina :)
Wykorzystałam w tym celu zdjęcia z własną aranżacją z CBL, a także zrobiłam "mini" kulki na kartce. Powstały one nie z byle czego :D do ich stworzenia (aby idealnie oddawały urok tych "realnych") użyłam miękkiego filcu, który pofarbowałam - tak żeby przypominały mój zestaw - przy użyciu: kawy, herbaty oraz kurkumy :-) myślę że kolory wyszły na prawdę bardzo ładnie, a przez to kartka zyskała naturalne aromaty spożywcze :P :D Kartka jak to zwykle u mnie bardzo przestrzenna, z ręcznie tłoczonymi kwiatkami z papieru czerpanego.

W środku wakacyjne pozdrowienia ode mnie i mojej suni Milci, wraz z portretem (na tle CBL, rzecz jasna!) :D :-)





Jestem bardzo zadowolona i muszę teraz wybrać nowy zestaw, nie będzie łatwo, bo wybór kolorów jest przeogromny! :-) no ale, jakby nie patrzeć, takie dylematy są bardzo miłe, obyśmy tylko takie mieli w życiu... :P

4 komentarze:

  1. Zachwycająca, stanie w naszym nowym biurze!
    Pozdrawiamy z Cotton Ball Lights :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, gratuluję :) jesteś twórcza, pomysłowa, niesamowita! Świdnickie buziaczki. M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest i Twoje ręcznie wykonane CBL są fantastyczne! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. :) własnoręcznie zrobione pocztówki to jest to! raz jeszcze gratuluję :) a wybór faktycznie trudny :) ja na szczęście mam w planie dwa zestawy, więc mam łatwiej :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń